martes, 4 de junio de 2013

Rut Jacobson - Great Swedish Singers


1. Le nozze di Figaro (The Marriage of Figaro), K. 492, Act III: Var ar Susanna ? Var ar gladjen (Sung in Swedish)
2. Le Comte Ory, Act I: Mitt liv, sa fullt av plagor (Sung in Swedish)
3. La traviata, Act IV: Jag vantar forgaves (Sung in Swedish)
4. Eugene Onegin, Op. 24, Act III: O hur mitt hjarta slar! (Sung in Swedish)
5. Madama Butterfly, Act II: Un bel di vedremo
6. L'amico Fritz, Act II: Suzel, buon di ? Tutto tace
7. Hin Ondes forsta larospan: Helga Jungfru
8. Herr Arnes penningar, Act I: Varfor ater du inte?
9. Tintomara, Act II: Glans, vilken glans
10. Den bergtagna (The Bride of the Mountain King), Act IV: Spinn, spinn, gyllne slandan min (Spin, Spin, Golden Distaff Mine)
11. Hertig Magnus och sjojungfrun (Duke Magnus and the Mermaid), Act I: Romance: Jag lekte som barn vid de boljorna ? (I played as a child by the blue waves ? )
12. L'avvocato Patelin: Besoka honom, stackars karl (Sung in Swedish)

http://www.4shared.com/zip/a7ova_t6/great_swedish_singers_-_rut_ja.html?

No hay comentarios.:

Publicar un comentario